مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-07سياسي

911 سبد غذایی در شهرستان بیرجند توزیع شد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند گفت: در راستای اجرای طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه این شهرستان، 911 سبد غذایی توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام دادخدا خدایی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شهرستان بیرجند خبر داد و افزود: در این راستا به مدت 12 شب، مراسم عزاداری در امامزادگان باقریه برگزار شد.

وی با بیان اینکه طی این مراسم هفت هزار و 200 پرس ژتون غذای گرم در بین عزاداران توزیع شد، گفت: مراسم ظهر تاسوعا و ظهر عاشورا هم برای نخستین بار به صورت باشکوه به همراه اقامه نماز جماعت در امام زادگان باقریه برگزار شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند بیان کرد: در راستای اجرای طرح بصیرت عاشورایی 11 مبلغ اعزام شدند.

حجت الاسلام خدایی افزود: از این تعداد چهار مبلغ اعزامی از قم و مابقی مبلغین بومی از سطح شهرستان بیرجند بوده که در سطح بیرجند و روستاها به امر تبلیغ مشغول بودند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در راستای اجرای این طرح گفت: در این راستا 911 سبد غذایی، هفت هزار و 200 پرس غذا و 400 پک بهداشتی توزیع شده است.

بنا به گفته رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند، از این تعداد 48 بسته غذایی و 50 پک بهداشتی توسط خیرین تهیه و توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

911 سبد غذایی در شهرستان بیرجند توزیع شد

911 سبد غذایی در شهرستان بیرجند توزیع شد